Доставка

Доставка товарів здійснюється Україною (за винятком Криму та тимчасово окупованих територій) перевізником «Нова Пошта». За вибором клієнта, доставка можлива у вказане відділення або на адресу одержувача. Оплата послуг доставки:

  • для замовлень на суму до 1000 грн. послугу доставки сплачує клієнт.
  • для замовлень на суму від 1000 грн. послугу доставки сплачує відправник

Оплата

Готівкова оплата можлива:

  • кур'єру компанії-перевізника у випадку адресної доставки;
  • у відділенні перевізника в разі самовивозу (післяплата);

Безготівкова оплата:

В разі вибору цього способу оплати:

  • менеджер під час підтвердження замовлення запитає в компанії-одержувача необхідний комплект документів, який необхідно буде надіслати на електронну пошту shop@pyrex.com.ua;
  • підготовлений рахунок буде відправлено на електронну пошту клієнта;
  • товар буде відправлено після надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок компанії;

В разі безготівкової оплати, комісія банків сплачується відправником грошових коштів.

Звертаємо увагу! В разі оплати на «Новій Пошті» замовлень на суму понад 5000 грн., а також передплачених замовлень за безготівковим розрахунком, необхідно мати документ, що засвідчує особу одержувача.

1. Коли моє замовлення буде відправлено?

Замовлення, підтверджені до 11:00 поточного робочого дня, буде відправлено того ж дня.

Замовлення, підтверджені після 11:00 поточного робочого дня або в неробочий час, буде відправлено найближчим робочим днем.

2. Коли я отримаю своє замовлення?

Терміни доставки залежать від віддаленості населеного пункту одержувача вантажу, логістичних маршрутів компанії-перевізника, типу доставки (адресна/самовивіз).

Зазвичай доставка Україною триває від 1 до 3-х днів з моменту відправки.

Більш точні терміни доставки можна уточнити на сайті перевізника або у нашого менеджера.

Крім того, після відправки ви отримаєте SMS з номером ТТН, за допомогою якого можна відстежити поточний статус доставки.

3. В який термін можна забрати замовлення з відділення Нової Пошти?

Посилка чекатиме вас у відділенні «Нової Пошти» протягом 4-х днів.

Зверніть увагу, що на п'ятий день посилку буде автоматично повернено відправнику.

В разі необхідності продовження термінів зберігання, просимо звертатися до менеджерів магазину не пізніше четвертого дня зберігання.

4. Скільки буде коштувати платна доставка?

Вартість доставки залежить від місця призначення і вагогабаритних характеристик товару.

Орієнтовну вартість платної доставки ви можете з’ясувати в наших менеджерів.

Підсумкова фактична вартість формується перевізником з урахуванням вимірів вантажу і може бути скоригована під час відправки.

5. Чи можу я сплатити картою?

На даний момент сплатити товар карткою можливо лишу у відділенні компанії-перевізника під час отримання замовлення.

6. Чи потрібно перевіряти товар при отриманні?

Увага! Ретельно перевіряйте замовлення під час отримання! В разі виявлення некомплекту або пошкоджень ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь в разі, якщо товар не було перевірено під час отримання. Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару під час отримання замовлення.

7. Чи можу я відмовитися від частини замовлення під час отримання?

На жаль, правила роботи перевізника не передбачають таку можливість.

8. Як скасувати замовлення?

Терміни доставки залежать від віддаленості населеного пункту одержувача вантажу, логістичних маршрутів компанії-перевізника, типу доставки (адресна/самовивіз).

Зазвичай доставка Україною триває від 1 до 3-х днів з моменту відправки.

Більш точні терміни доставки можна уточнити на сайті перевізника або у нашого менеджера.

Крім того, після відправки ви отримаєте SMS з номером ТТН, за допомогою якого можна відстежити поточний статус доставки.

Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його одержання. У разі прийняття такого рішення ми будемо вдячні, якщо ви повідомите нас про це за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.com.ua

9. Мені занесуть товар в квартиру?

Доставка на поверх може бути узгоджена вами самостійно з перевізником за додаткову плату.

10. Чи можу я повернути товар, який не підійшов?

Ви можете повернути товар належної якості, а також товари із заводським дефектом, виявленим до експлуатації виробу, протягом 14 днів з моменту придбання.

Щоб повернути товар, зверніться за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.ua. Менеджер надасть вам реквізити зворотного відправлення, а також детальні інструкції щодо необхідного пакету супроводжувальної документації:

  • фіскальний чек компанії-перевізника;
  • заява встановленого зразка;
  • копії документів, що засвідчують особу одержувача (паспорт, ІПН);

Зворотна відправка товарів належної якості здійснюється за рахунок клієнта перевізником «Нова Пошта».

Зворотна відправка товарів із заводським дефектом здійснюється за рахунок інтернет-магазину pyrex.ua перевізником «Нова Пошта».

Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

  •  збереження його товарного вигляду і споживчих характеристик;
  •  відсутності слідів експлуатації;
  •  збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  •  повної комплектності;
  •  збереження заводського маркування;
  •  цілісності і збереження всіх частин індивідуальної (заводський) упаковки.

Приймання поворотного товару здійснюється в термін до 14 днів з моменту надходження товару на склад з урахуванням необхідності детального огляду сервісним інженером.

11. Коли мені повернуть гроші/відправлять товар на обмін?

Після успішного приймання товару і супровідних документів, згідно з вашою заявою, вам будуть:

1) або перераховані грошові кошти на картковий рахунок, вказаний в заяві, впродовж терміну до п'яти банківських днів;

2) або відправлений товар на обмін на узгоджені реквізити доставки впродовж терміну до 2 робочих днів.

12. Що робити, якщо товар зламався в процесі експлуатації?

Гарантійний термін на кожен товар зазначено на упаковці товару.

Гарантійний термін вступає в дію з моменту продажу.

Протягом гарантійного терміну ви можете звернутися за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.ua та отримати подальші інструкції щодо обміну/повернення.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  •  природний знос або вичерпання ресурсу;
  •  випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (вплив їдких рідин, механічні навантаження, тощо);
  •  пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  •  пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

13. Чи можна замовити товар з доставкою в іншу країну?

В нашому інтернет-магазині можна замовити товар з доставкою лише територією України, за винятком Криму та тимчасово окупованих територій.

14. Чи можна змінити місце доставки та/або ім'я одержувача після оформлення замовлення?

Зміна контактних даних одержувача можлива до моменту автоматичного повернення товару від компанії-перевізника. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером магазину за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.com.ua і узгодити нові реквізити отримувача.