Доставка
Доставка товарів здійснюється Україною (за винятком Криму та тимчасово окупованих територій) перевізником «Нова Пошта». За вибором клієнта, доставка можлива у вказане відділення або на адресу одержувача. Оплата послуг доставки:
Оплата
В разі вибору цього способу оплати: В разі безготівкової оплати, комісія банків сплачується відправником грошових коштів. Звертаємо увагу! В разі оплати на «Новій Пошті» замовлень на суму понад 5000 грн., а також передплачених замовлень за безготівковим розрахунком, необхідно мати документ, що засвідчує особу одержувача. Замовлення, підтверджені до 11:00 поточного робочого дня, буде відправлено того ж дня. Замовлення, підтверджені після 11:00 поточного робочого дня або в неробочий час, буде відправлено найближчим робочим днем. Терміни доставки залежать від віддаленості населеного пункту одержувача вантажу, логістичних маршрутів компанії-перевізника, типу доставки (адресна/самовивіз). Зазвичай доставка Україною триває від 1 до 3-х днів з моменту відправки. Більш точні терміни доставки можна уточнити на сайті перевізника або у нашого менеджера. Крім того, після відправки ви отримаєте SMS з номером ТТН, за допомогою якого можна відстежити поточний статус доставки. Посилка чекатиме вас у відділенні «Нової Пошти» протягом 4-х днів. Зверніть увагу, що на п'ятий день посилку буде автоматично повернено відправнику. В разі необхідності продовження термінів зберігання, просимо звертатися до менеджерів магазину не пізніше четвертого дня зберігання. Вартість доставки залежить від місця призначення і вагогабаритних характеристик товару. Орієнтовну вартість платної доставки ви можете з’ясувати в наших менеджерів. Підсумкова фактична вартість формується перевізником з урахуванням вимірів вантажу і може бути скоригована під час відправки. На даний момент сплатити товар карткою можливо лишу у відділенні компанії-перевізника під час отримання замовлення. Увага! Ретельно перевіряйте замовлення під час отримання! В разі виявлення некомплекту або пошкоджень ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь в разі, якщо товар не було перевірено під час отримання. Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару під час отримання замовлення. На жаль, правила роботи перевізника не передбачають таку можливість. Терміни доставки залежать від віддаленості населеного пункту одержувача вантажу, логістичних маршрутів компанії-перевізника, типу доставки (адресна/самовивіз). Зазвичай доставка Україною триває від 1 до 3-х днів з моменту відправки. Більш точні терміни доставки можна уточнити на сайті перевізника або у нашого менеджера. Крім того, після відправки ви отримаєте SMS з номером ТТН, за допомогою якого можна відстежити поточний статус доставки. Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його одержання. У разі прийняття такого рішення ми будемо вдячні, якщо ви повідомите нас про це за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.com.ua Доставка на поверх може бути узгоджена вами самостійно з перевізником за додаткову плату. Ви можете повернути товар належної якості, а також товари із заводським дефектом, виявленим до експлуатації виробу, протягом 14 днів з моменту придбання. Щоб повернути товар, зверніться за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.ua. Менеджер надасть вам реквізити зворотного відправлення, а також детальні інструкції щодо необхідного пакету супроводжувальної документації: Зворотна відправка товарів належної якості здійснюється за рахунок клієнта перевізником «Нова Пошта». Зворотна відправка товарів із заводським дефектом здійснюється за рахунок інтернет-магазину pyrex.ua перевізником «Нова Пошта». Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови: Приймання поворотного товару здійснюється в термін до 14 днів з моменту надходження товару на склад з урахуванням необхідності детального огляду сервісним інженером. Після успішного приймання товару і супровідних документів, згідно з вашою заявою, вам будуть: 1) або перераховані грошові кошти на картковий рахунок, вказаний в заяві, впродовж терміну до п'яти банківських днів; 2) або відправлений товар на обмін на узгоджені реквізити доставки впродовж терміну до 2 робочих днів. Гарантійний термін на кожен товар зазначено на упаковці товару. Гарантійний термін вступає в дію з моменту продажу. Протягом гарантійного терміну ви можете звернутися за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.ua та отримати подальші інструкції щодо обміну/повернення. Гарантійні зобов'язання не поширюються на: В нашому інтернет-магазині можна замовити товар з доставкою лише територією України, за винятком Криму та тимчасово окупованих територій. Зміна контактних даних одержувача можлива до моменту автоматичного повернення товару від компанії-перевізника. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером магазину за телефоном +380931854467 або листом на електронну пошту shop@pyrex.com.ua і узгодити нові реквізити отримувача.Готівкова оплата можлива:
Безготівкова оплата:
1. Коли моє замовлення буде відправлено?
2. Коли я отримаю своє замовлення?
3. В який термін можна забрати замовлення з відділення Нової Пошти?
4. Скільки буде коштувати платна доставка?
5. Чи можу я сплатити картою?
6. Чи потрібно перевіряти товар при отриманні?
7. Чи можу я відмовитися від частини замовлення під час отримання?
8. Як скасувати замовлення?
9. Мені занесуть товар в квартиру?
10. Чи можу я повернути товар, який не підійшов?
11. Коли мені повернуть гроші/відправлять товар на обмін?
12. Що робити, якщо товар зламався в процесі експлуатації?
13. Чи можна замовити товар з доставкою в іншу країну?
14. Чи можна змінити місце доставки та/або ім'я одержувача після оформлення замовлення?