- Головна
- » Про бренд
Про бренд PYREX
1887
Зародження боросилікатного скла
Німецький вчений Отто Шотт виявив, що додавання оксиду бору до складу скла може посилити і підвищити стійкість до термошоку. Його нова формула мала величезний успіх і заволоділа увагою У. К. Тейлора (хіміка, який працював в американській компанії Corning), який допрацював і поліпшив її. До 1912 року завдяки формулі Отто Шотта з'явилося набагато «стійкіше» скло під назвою Nonex.
Ви знали про це ? : Nonex використовувався в залізничних сигнальних ліхтарях. Сніжинки, через які лопалися гарячі лампочки, тепер ковзали по склу, не деформуючи його.
Railroad lantern. Courtesy of the Corning Incorporated Department of Archives & Records Management,Corning, NY.
1915
Народження бренду Pyrex®
Бессі Літтлтон, дружина Джессі Литтлтона, інженера компанії Corning, стала саме тією людиною, яка вплинула на концепцію бренду Pyrex®. Багаторазово стикаючись з тим, що скляний посуд ушкоджувався лише після одного використання в духовці, вона попросила у свого чоловіка зразок скляної форми з його лабораторії, щоб спробувати приготувати в ній пиріг з савойської капусти. Це був миттєвий успіх! Після експериментів зі всілякими рецептами (гарніри, такі як картопля або навіть м'ясні страви), її успіх, нарешті, переконав Corning почати створювати кухонне начиння.
Єдине, чого не вистачало, була назва. Спочатку вони міркували про «Pyright», так як перший зразок був тарілкою для пирога. Але вони відразу ж змінили свою думку і, нарешті, назвали його Pyrex®, щоб назва римувалося з Nonex.
Незабаром після цього багато рекламодавців прагнули просувати це революційне скло, стійке до холоду і високих температур, і більшість американських домашніх господарств були швидко оснащені прозорими жаровнями і каструлями з жароміцного скла Pyrex®.
Перше блюдо для пирога з'явилося на фабриці Pyrex® (коллекція Bake & Enjoy).
1922
Виробництво скла Pyrex® нарешті перетинає Атлантику і починається у Франції
Склодуви Кловіс і Леон Регент були основоположниками Pyrex® у Франції, і вони були першими, хто отримав зразок боросилікатного скла на своєму заводі, розташованому в Баньйо-сюр-Луан (район Парижа). Ці експерименти привели до створення компанії Pyrex®, основним акціонером якої була компанія Saint-Gobain (Сен-Гобен), а Corning зберігав 10% акцій.
1930
Скло Pyrex® отримує популярність в фармацевтичному світі
Канюлі, шприци, присоски, плювальниці, крапельниці, і т.д. ... Розроблено широкий асортимент гігієнічних виробів зі скла Pyrex, стійких до кип'ятіння у воді, спиртового полум'я та інших хімічних речовин.
1936
Величезний успіх дитячих пляшечок Pyrex®
Створені в 1920 р, пляшечки для годування Pyrex® швидко стали революційним винаходом. Це не тільки надійний, але і дуже безпечний і гігієнічний продукт, в ньому є все, щоб переконати і заспокоїти молодих мам. Завод в Баньйо-сюр-Луан був швидко переповнений занадто великою кількістю замовлень. Саме впровадження напівавтоматичної машини (до сих пір дитячі пляшечки видували вручну) допомогло підвищити продуктивність на заводі.
1948
Електрична кухня
Застосування електрики призвело до революції в способах приготування їжі. Духові шафи, що працюють на газу і електриці або на вугіллі і електриці, отримали широку популярність. Форми для запікання Pyrex® з'явилися в кожному будинку.
1970
Поява найбільшої печі в Європі
Виробництво виробів зі скла поступово скорочувалася в Баньйо-сюр-Луан, і фабрика в Шатору швидко стала основною виробничою площадкою.
1975: Європейський запуск колекції «Pyrex Patisserie», асортимент якої включає форми для випічки тортів, пирогів, суфле, печива, а також качалку і мірний стакан. Загартоване скло Pyrex, яке не дряпається і не окислюється, мало всі характеристики, щоб завоювати серця кулінарів.
1985
Офіційний запуск першої колекції скляних контейнерів для зберігання в морозилці
У той час як у всіх сім'ях з'являлися мікрохвильовки і морозильні камери, бренд Pyrex® запускає лінію контейнерів для зберігання, які можна використовувати як в морозильній камері, так і в духовці. Компанія розробила посуд, який має кубічну форму, щоб вона містилася в мікрохвильовій печі і дозволяла заощадити місце в шафах.
2004 - 2010
Новинки в пропозиціях Pyrex:
Це період інновацій. Бренд Pyrex® додав до свого асортименту посуд з нових матеріалів, таких як метал, кераміка і нержавіюча сталь. Бренд хоче показати, що Pyrex - це не тільки загартоване скло, але і широкий асортимент наплитного посуду: від сковорідок до каструль.
2008 - 2014
Географічна експансія
Бренд вирішив змінити свою стратегію, і на зарубіжних ринках, які зазвичай керувалися з Франції, були відкриті нові представництва в Росії (2008 г.) і Східній Європі (Україна і Польща в 2012 р). По-перше, Pyrex® створив відділи продажів, а потім додав відділи маркетингу, щоб допомогти підвищити впізнаваність бренду і представленість в цих країнах.
2010
Сітка пароварки
Отримавши поширення серед Мішленівських шеф-кухарів, технологія приготування на пару почала залучати і любителів кулінарії. З'являлося все більше і більше плит з функцією приготування на пару як більш здорового способу приготування менш жирної їжі, яка зберігає природний колір, мінерали і вітаміни в інгредієнтах. Бренд Pyrex® - єдиний бренд, який почав виробляти сітку для пароварки в промислових масштабах.
2015
Бренд Pyrex® відзначає свій 100-річний ювілей
2017
Отримання знака "Origine France Garantie" (французьке походження гарантовано)
Запущений у 2010 році, знак "Origine France Garantie" (французьке походження гарантовано) сьогодні відображений в дусі нашого бренду. 82% опитаних знають, що означає цей знак. Це єдина сертифікація, яка гарантує, що продукт був створений у Франції, вона має більшу цінність, ніж сертифікат «зроблено у Франції», який не так часто перевіряється на митниці. Було важливо впровадити його, оскільки це дуже важливо для 84% громадян Франції.
2018
Інновації завжди були частиною стратегії бренду
Дотримуючись нових тенденцій, бренд Pyrex® продовжує впроваджувати інновації і відповідати потребам споживачів, і до 2018 року створює унікальний запатентований продукт, який ідеально підходить для розігріву в мікрохвильовій печі.